2023.01.20, Rīga

Kā zobārstniecības klīnikai gudri ieguldīt naudu reklāmā un piesaistīt jaunus pacientus?

Praktiskie kursi

Reģistrēties
  • Datums

    2023.01.20

  • laiks

    9.00-17.00

  • Valoda

    angļu

  • cena

    199,00 EUR

Kam paredzēts?

Ikviena zobārstniecības klīnika vēlas celt klīnikas atpazīstamību un piesaistīt jaunus pacientus, tādēļ iegulda naudu reklāmā vai plāno to sākt darīt. Pēc reklāmas izvietošanas dažas klīnikas redz jaunu pacientu interesi un pieplūdumu, savukārt, citas nejūt nekādu pozitīvu efektu. Kāpēc tā notiek?

Daudzi klīniku īpašnieki uzskata, ka pietiek mārketinga aģentūrai piešķirt budžetu vai nolīgt mārketinga speciālistu, un klīnika būs nodrošināta ar jauniem pacientiem. Diemžēl, tik vienkārši viss nav.

Šie praktiskie kursi ir veidoti klīniku īpašniekiem un vadītājiem, lai sniegtu pamatzināšanas par mārketingu, kas palīdzēs precīzi novērtēt aktuālās mārketinga aktivitātes un rezultātus, palielināt kopējo pacientu bāzi vai uzlabot konkrētu zobārstniecības procedūru atpazīstamību, kā arī uzlabos komunikāciju ar mārketinga speciālistiem.
Aicinām piedalīties arī zobārstniecības klīnikas mārketinga vadītājus un speciālistus, kuri uzzinās praktiskus padomus, kā izveidot un ikdienas darbā ieviest pārbaudītu un efektīvu mārketinga stratēģiju.

Kursu laikā dalībniekiem būs iespēja izstrādāt klīnikas zīmola pozicionēšanas stratēģiju, analizēt dažādus reklāmas piemērus un saņemt praktiskus padomus efektīvas reklāmas izveidei.

Tēmas:

  • Zobārstniecības klīnikas pozicionēšana no zīmola atpazīstamības viedokļa. Kāpēc tas ir nepieciešams un kā to izdarīt pareizi? Praktiskā nodarbība.
  • Kā īsti darbojas reklāma?
  • Vai klīnikai ir nepieciešama maksas reklāma? Ko tā var nevar panākt? Ko reklamēt?
  • Mārketinga stratēģija un pacientu piesaistīšanas un noturēšanas ceļš.
  • Reklāmas kanāli. Kurus kanālus izvēlēties?
  • Facebook reklāma (Ads) un ziņas (posts). Lielākās kļūdas, padomi un ieteikumi.
  • Reklāmas mērķi un statistikas rādītāji. Kuriem skaitļiem ir jāpievērš uzmanība?
  • Cik liels reklāmas budžets ir nepieciešams?
  • Klīnikas mājas lapa. Kā panākt, lai tā darbotos jūsu labā?
  • Kam klīnikā ir jārūpējas par mārketingu? Kā sadarboties ar mārketinga aģentūrām?
Igor Photo
Lektors:

Igor Voičenica

Igors Voičenica ir Ordoline UAB Mārketinga un apmācību vadītājs ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi mārketingā un digitālajā reklāmā.

Viņš ir strādājis starptautiskos uzņēmumos, mazos vietējos (Lietuvas) uzņēmumos un arī lielākās globālās organizācijās. Vairākus gadus Igors bija uzņēmuma iProspect Stratēģiskais vadītājs. Tā ir viena no vadošajām digitālā mārketinga aģentūrām, kurā viņš bija atbildīgs par vadošo reģionālo zīmolu reklāmas stratēģiju izstrādi un izpildi.

Igora galvenais darbības virziens ir mārketinga stratēģija, efektīva digitālā reklāma un datu analīze. 
Viņš ir arī lektors, sertificēts “Grow with Google” treneris. Pēdējo 3 gadu laikā lasījis vairāk nekā 60 lekcijas un seminārus par mārketinga stratēģijas un digitālā mārketinga tēmām.

Reģistrācija

1 dalībnieks
Kontakti
Kontakti
Kontakti

Papildu informācija

+371 29568888

kursi@medgrupe.lv